maandag 27 januari 2014

Verkiezingskriebels

Vanaf vandaag nog 50 dagen… oftewel 1.200 uur… 72.000 minuten… Nee verder ga ik niet, want 'who's counting.'
Woensdag 19 maart is het zover. Dan mogen u en ik weer naar de stembus voor de gemeenteraad in Oegstgeest of waar u ook woont. U heeft ze wellicht nog niet, maar ik al wel: verkiezingskriebels. Ze kwamen al een beetje toen we, als CDA Oegstgeest, in augustus vorig jaar begonnen met de voorbereidingen ervan. Het werd sterker toen ik het vertrouwen kreeg weer lijsttrekker voor het CDA te mogen zijn.

Met nog 50 dagen voor de boeg wordt het langzaam echt spannend. Leuk spannend. De campagne staat. We hebben leuke acties, activiteiten en debatten in Oegstgeest. Momenten waarop ik met en tot mensen spreek. En dat is leuk, inspirerend, hoe kritisch mensen soms ook (terecht) zijn.

Nog 50 dagen verkiezingskriebels voor mij… 50 dagen kriebels die mij energie geven om ervoor te gaan en samen met een geweldig team kandidaten andere mensen enthousiast te maken voor het CDA. Ik wil graag laten zien hoe mooi Oegstgeest is en we dat samen kunnen behouden en verbeteren. Wilt u meer weten kijk dan op onze facebookpagina of cda-oegstgeest.blogspot.com. En helpt u dan ook mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten