vrijdag 5 april 2013

Twinkelende ogen van Armin van Buuren

Bron: volkskrant.nl
Vanavond was Armin van Buuren te gast bij De Wereld Draait Door. Op een gegeven moment kwam Trevor Guthrie naast hem zitten om unplugged een stukje van hun nummer te zingen. Daarna kwam hun optreden in Madison Square Garden (MSG) in New York.
De camera maakte een shot van Armin en wat mij daarin raakte waren zijn twinkelende ogen. Twinkelende ogen van puur genot, alsof hij weer op dat podium stond voor 20.000 mensen. Schitterend om te zien. Het geeft hem zoveel energie.
Zelf vind ik het geweldig om te zien hoe mensen helemaal opgaan in wat zij leuk vinden. Daar komt ook die twinkeling vandaan. Hij is steengoed in wat hij doet. Wat ik bij Armin ook mooi vind is dat hij telkens aangeeft dat hij het niet alleen kan en dat hij dat heel goed beseft. Hij heeft een geweldig team om hem heen staan. Ieder heeft zijn of haar eigen rol in het totaal. Zonder dat team zou hij niet staan waar hij nu staat, waarbij hij ook wel eens twijfelt: Moet ik MSG wel doen? Er staan stoelen! Maar hij laat zich overtuigen en geeft een geweldig concert.

Het einde van het gesprek ging over het concert tijdens de Koningsvaart op 30 april. Armin van Buuren feat. Het Koninklijk Concertgebouw Orkest en vice versa. Zien we dan weer die twinkeling? Ik ga in ieder geval kijken en luisteren. En zullen we ook bij onze nieuwe koning die twinkeling een keer zien? Ik hoop het wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten