zaterdag 15 januari 2011

Heppie!

Vanavond ben ik het zat. Na eindeloos wachten op web-log.nl heb ik besloten een ander blog te maken.na een paar maanden weinig inspiratie gehad te hebben om te schrijven is het er weer. En dan wil ik niet wachten tot mijn blog het eindelijk weer eens doet. Daaarom gewoon opvis mijn vertrouwde googleaccount dit blog aangemaakt: Heppie!
Waarom Heppie? Naturlijk omdat ons (Inge is mijn vrouw) konijn zo heeft, maarook omdat ik dingen zo positief en vrolijk mogelijk probeer te zien. Natuurlijk zijn er problemen in de wereld. Maar die problemen vragen om een oplossing. Van het werken naar oplossingen wordt ik Heppie. In mijn blogs preobeer ik dat ook zzoveel mogelijk te doen. Net dat dat altijd lukt, maar ik probeer het wel.
Op dit blog wil ik mijn gedachten en ideeen met jullie delen en hoor ik graag ook jullie reacties of ideeen. In dit eerste blog ga ik niet uitgebreid over mezelf vertellen. Dat kun je op mijn Hyves, Facebook en linkedin vinden. Zoek maar naar Marien den Boer.
Im wens jullie veel leesplezier en reageer hè? Dat maakt het alleen nog maar leuker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten